Na świecie istnieje 634 mln stron internetowych (stan na grudzień 2012)
Kobiety znacznie lepiej radzą sobie w prowadzeniu sklepu internetowego niż mężczyźni
94% użytkowników smartfonów korzysta z lokalnych rekomendacji Google
W ciągu 60 sekund na świecie rejestrowanych jest 80 nowych domen
Najefektywniejszym dniem do realizacji kampanii e-mail marketingowej jest czwartek
Przeciętny człowiek wpatruje się w swój telefon średnio 34 razy dziennie
Najskuteczniejszą formą promocji sklepu internetowego oraz strony internetowej jest pozycjonowanie
Facebook ma każdego miesiąca 1 mld aktywnych użytkowników
80% stron internetowych posiada tło w jasnej tonacji kolorów
Prawie co drugi sklep internetowy prowadzony jest przez kobietę. Panie świetnie sobie radzą w tej dziedzinie.
W ciągu 60 sekund na świecie wysyłanych jest ponad 200 wiadomości email
43% osób posiadających smartfona planuje za jego pomocą podróże
48% osób uważa, że jeżeli strona nie wyświetla się dobrze na urządzeniach mobilnych to firmie nie zależy na klientach
W ciągu 60 sekund na świecie wyszukiwarka Google odnotowuje 2 miliony zapytań
Częste aktualizowanie strony internetowej ma bardzo korzystny wpływ na pozycjonowanie
17.4% wszystkich odwiedzin na stronach pochodzi z urządzeń mobilnych
Kwota jaką średnio wydaje użytkownik Internetu na zakupy w sklepach internetowych wynosi 250 zł
Najchętniej kupowane w sklepach internetowych są gry, sprzęt elektroniczny, filmy i muzyka, książki oraz odzież i obuwie
W robieniu zakupów w sklepach internetowych nieznacznie przeważają mężczyźni (54%)
Roczny koszt zwalczania cyberprzestępczości to 110 mld dolarów
Najpopularniejszą forma płatności w sklepach internetowych jest przelew bankowy, najmniej popularna jest płatność kartą płatniczą
Najczęściej wybieraną godziną do realizacji kampanii e-mail marketingowej jest godzina 8:00
Produkty trudno dostępne w sklepach internetowych to: leki, meble, bielizna, a w szczególności artykuły spożywcze
Do roku 2112, na Facebooku będzie ponad 750 milionów kont zmarłych ludzi
66% użytkowników tabletów i smartfonów uważa, że długi czas ładowania strony jest frustrujący
W Internecie również panuje moda. Dostosowanie wyglądu strony www do panujących trendów korzystnie wpływa na odwiedzających
Ponad 70% zapytań wpisywanych w wyszukiwarkach po godzinie 18:00 ma zabarwienie erotyczne
Dzięki zakupom przez Internet kupując kosmetyki zaoszczędzisz aż 18%. To najbardziej opłacalny produkt w Internecie.
Najczęstszym językiem programowania przy tworzeniu stron internetowych jest język PHP
70% internautów preferuje poznanie firm przez artykuł, a nie za pośrednictwem reklamy. Z tego wynika, że internauci nie ufają reklamom
Łączna wartość wszystkich sklepów internetowych w Polsce wynosi 5,33 mld zł
Sanepid może skontrolować sklep internetowy jeśli ten w swojej ofercie posiada artykuły spożywcze
Przeciętny użytkownik smartfona opuści stronę internetową, jeżeli ta będzie ładować się ponad 5 sekund
Najczęstszym system operacyjnym w Smartfonach Polaków jest Android (59%) a jako drugi iOS (38%)
W 2012 roku do wyszukiwarki Google wysłano 1.2 bln zapytań. Zakładając, że jest 6 mld ludzi na Ziemi każdy korzystał z niej 200 razy
2.1 mld ludzi na świecie korzysta z mobilnego Internetu
68,8% wszystkich wysyłanych wiadomości e-mail to spam
87% stron internetowych posiada własną wyszukiwarkę. Ułatwia to życie użytkownikom gdyż nie muszą przeszukiwać całej strony
Blisko 95% ludzi w Polsce korzysta z wyszukiwarki Google. Na drugim miejscu jest Bing z wynikiem 1.73%
W ciągu 60 sekund na świecie powstaje 571 nowych stron internetowych
Najpopularniejszą przeglądarką w Polsce jest Mozilla Firefox (41%), jako druga jest Google Chrome (29%) a trzeci jest Internet Explorer (16%)
55% transakcji przeprowadzanych w Internecie zaczyna się od wpisania frazy w wyszukiwarkę
69% użytkowników tabletów dokonuje za ich pomocą zakupów online przynajmniej raz w miesiącu
46% osób posiadających smartfona korzysta z bankowości mobilnej
Pewien człowiek nie został zatrudniony jako osoba sprzątająca ponieważ nie posiadał własnego konta e-mail
Obecne urządzenia mobilne posiadają aż 600 rozdzielczości ekranu. W roku 2012 było ich tylko 320
Rocznie ofiarą cyberprzestępstw pada 7 milionów Polaków - to 3 razy więcej niż zapada na grypę
Średnia prędkość Internetu to 2,3 Mbps co daje średni czas ładowania strony internetowej 6,7 sekund
24,3% z 10 tysięcy najpopularniejszych stron internetowych świata posiada integrację z Facebookiem
Jeżeli firma zatrudnia 100 pracowników, którzy odbierają dziennie 15 e-maili, to w ciągu jednego roku koszt spamu wynosi 46 500 zł
4 na 10 użytkowników sieci społecznościowych pada ofiarą cyberprzestępców
Tworzenie strony w oparciu o system CMS sprawia, że administracja taka stroną jest porównywalna do obsługi programu MS Word
W pierwszym kwartale 2013 roku Google Analytics rozpoznał aż 435 różnych modeli urządzeń mobilnych
W 2014 roku w Internecie pojawiło się 54 mln stron internetowych w tym 36 naszego autorstwa
67% osób posiadających smartfona robi zakupy online
Ponad 50% sklepów internetowych w Polsce prowadzona jest przez jedną lub dwie osoby
58% stron internetowych używa narzędzia Google Analytics do sprawdzania statystyk swojej witryny
Internauci chętniej robią zakupy w sklepach internetowych jeśli wysyłka jest całkowicie darmowa
85% osób uważa, że strony responsywne są równie ważne co strony desktopowe
W zeszłym roku ofiarą internetowych oszustw i ataków padło 45% internautów
81% osób posiadających smartfona przegląda na nim strony
Najczęstszą pozycją logo na stronie internetowej jest lewy górny róg. To właśnie tam najczęściej szukają go odwiedzający
W 2015 całkowita wartość rynku internetowego w Polsce osiągnie próg 77 mld zł, to aż 4,1% PKB
Na świecie jest ponad 2,2 mld użytkowników poczty e-mail, a w ciągu każdego dnia jest wysyłane 144 mld wiadomości e-mail
Tylko 14% stron internetowych widocznych w sieci używa technologii HTML5
Audyt strony polega na przeanalizowaniu jej pod kątem różnych czynników w celu znalezienia błędów występujących na stronie, które mogą rzutować na brak konwersji na stronie, słabe wyniki pozycjonowania, nieprawidłowy interfejs użytkownika (w tym ogólny wygląd graficzny strony) czy wysoki współczynnik odrzuceń. Informacje zebrane podczas audytu służą do wykonania optymalizacji strony, przeanalizowania mocnych i słabych stron analizowanej witryny czy ocenie pozycji strony na tle witryn konkurencyjnych.
Podczas wykonywanego audytu bierzemy pod lupę nie tylko badaną stronę internetową, lecz również konkurencję, rynek oraz klientów. Pozwala to nie tylko na zoptymalizowanie strony internetowej, lecz również analizę obecności strony w mediach, poprawić kampanie reklamowe, a docelowo zwiększyć efektywność marketingu internetowego.
Specjalizujemy się w wykonywaniu audytów sklepów internetowych - szerokie doświadczenie zdobyte w ramach realizacji licznych projektów e-commerce pozwala nam przygotować rzetelne informacje dotyczące stanu obecnego sklepu internetowego. Analizując sklepy internetowe skupiamy się głównie na analizie użyteczności, która ma największy wpływ na poziom konwersji.
Przy wykonywaniu wszelkich audytów oraz optymalizacji stron kierujemy się ogólnie przyjętymi normami i standardami. I tak, poprawność semantyczną struktury kody strony internetowej badamy na podstawie wytycznych konsorcjum W3C oraz wytycznymi Google dla Webmasterów. Pod uwagę bierzemy też adres strony.
Na zakończenie każdego audytu wdrażane są wszelkie uwagi zawarte w jego treści. Optymalizujemy strony zarówno pod kątem technicznym (poprawności wykonania) jak również pod kątem wyszukiwarek internetowych. Poniżej prezentujemy, co wchodzi w skład oferowanych pakietów:
Pakiet brązowy | Pakiet srebrny | Pakiet złoty | |
---|---|---|---|
Wygląd strony | |||
Użyteczność strony | |||
Rozmieszczenie elementów | |||
Przekaz strony głównej | |||
Funkcjonalność kluczowych elementów | |||
Poprawność użytych tekstów | |||
Analiza słów kluczowych | |||
Analiza widoczności w sieci | |||
Analiza treści dostępnych na stronie | |||
Analiza źródeł wejść na stronę | |||
Analiza potencjału marketingowego | |||
Analiza porównawcza konkurencji | |||
Audyt optymalizacji pod pozycjonowanie | |||
Analiza kodu źródłowego | |||
Zagęszczenie słów kluczowych | |||
Linkowanie wewnętrzne | |||
Linkowanie zewnętrzne | |||
Analiza bezpieczeństwa | |||
Czas ładowania strony | |||
Responsywność strony | |||
Analiza wizerunku marki w Internecie | |||
Zduplikowane treści | |||
Zastosowanie opisów rozszerzonych (Rich Snippets) | |||
Cena |
600 zł |
1100 zł |
1800 zł |
Wszelkie kwoty wyrażone są w wartościach netto i są opodatkowane podatkiem VAT w wysokości 23%.