Na świecie istnieje 634 mln stron internetowych (stan na grudzień 2012)

Kobiety znacznie lepiej radzą sobie w prowadzeniu sklepu internetowego niż mężczyźni

94% użytkowników smartfonów korzysta z lokalnych rekomendacji Google

W ciągu 60 sekund na świecie rejestrowanych jest 80 nowych domen

Najefektywniejszym dniem do realizacji kampanii e-mail marketingowej jest czwartek

Przeciętny człowiek wpatruje się w swój telefon średnio 34 razy dziennie

Najskuteczniejszą formą promocji sklepu internetowego oraz strony internetowej jest pozycjonowanie

Facebook ma każdego miesiąca 1 mld aktywnych użytkowników

80% stron internetowych posiada tło w jasnej tonacji kolorów

Prawie co drugi sklep internetowy prowadzony jest przez kobietę. Panie świetnie sobie radzą w tej dziedzinie.

W ciągu 60 sekund na świecie wysyłanych jest ponad 200 wiadomości email

43% osób posiadających smartfona planuje za jego pomocą podróże

48% osób uważa, że jeżeli strona nie wyświetla się dobrze na urządzeniach mobilnych to firmie nie zależy na klientach

W ciągu 60 sekund na świecie wyszukiwarka Google odnotowuje 2 miliony zapytań

Częste aktualizowanie strony internetowej ma bardzo korzystny wpływ na pozycjonowanie

17.4% wszystkich odwiedzin na stronach pochodzi z urządzeń mobilnych

Kwota jaką średnio wydaje użytkownik Internetu na zakupy w sklepach internetowych wynosi 250 zł

Najchętniej kupowane w sklepach internetowych są gry, sprzęt elektroniczny, filmy i muzyka, książki oraz odzież i obuwie

W robieniu zakupów w sklepach internetowych nieznacznie przeważają mężczyźni (54%)

Roczny koszt zwalczania cyberprzestępczości to 110 mld dolarów

Najpopularniejszą forma płatności w sklepach internetowych jest przelew bankowy, najmniej popularna jest płatność kartą płatniczą

Najczęściej wybieraną godziną do realizacji kampanii e-mail marketingowej jest godzina 8:00

Produkty trudno dostępne w sklepach internetowych to: leki, meble, bielizna, a w szczególności artykuły spożywcze

Do roku 2112, na Facebooku będzie ponad 750 milionów kont zmarłych ludzi

66% użytkowników tabletów i smartfonów uważa, że długi czas ładowania strony jest frustrujący

W Internecie również panuje moda. Dostosowanie wyglądu strony www do panujących trendów korzystnie wpływa na odwiedzających

Ponad 70% zapytań wpisywanych w wyszukiwarkach po godzinie 18:00 ma zabarwienie erotyczne

Dzięki zakupom przez Internet kupując kosmetyki zaoszczędzisz aż 18%. To najbardziej opłacalny produkt w Internecie.

Najczęstszym językiem programowania przy tworzeniu stron internetowych jest język PHP

70% internautów preferuje poznanie firm przez artykuł, a nie za pośrednictwem reklamy. Z tego wynika, że internauci nie ufają reklamom

Łączna wartość wszystkich sklepów internetowych w Polsce wynosi 5,33 mld zł

Sanepid może skontrolować sklep internetowy jeśli ten w swojej ofercie posiada artykuły spożywcze

Przeciętny użytkownik smartfona opuści stronę internetową, jeżeli ta będzie ładować się ponad 5 sekund

Najczęstszym system operacyjnym w Smartfonach Polaków jest Android (59%) a jako drugi iOS (38%)

W 2012 roku do wyszukiwarki Google wysłano 1.2 bln zapytań. Zakładając, że jest 6 mld ludzi na Ziemi każdy korzystał z niej 200 razy

2.1 mld ludzi na świecie korzysta z mobilnego Internetu

68,8% wszystkich wysyłanych wiadomości e-mail to spam

87% stron internetowych posiada własną wyszukiwarkę. Ułatwia to życie użytkownikom gdyż nie muszą przeszukiwać całej strony

Blisko 95% ludzi w Polsce korzysta z wyszukiwarki Google. Na drugim miejscu jest Bing z wynikiem 1.73%

W ciągu 60 sekund na świecie powstaje 571 nowych stron internetowych

Najpopularniejszą przeglądarką w Polsce jest Mozilla Firefox (41%), jako druga jest Google Chrome (29%) a trzeci jest Internet Explorer (16%)

55% transakcji przeprowadzanych w Internecie zaczyna się od wpisania frazy w wyszukiwarkę

69% użytkowników tabletów dokonuje za ich pomocą zakupów online przynajmniej raz w miesiącu

46% osób posiadających smartfona korzysta z bankowości mobilnej

Pewien człowiek nie został zatrudniony jako osoba sprzątająca ponieważ nie posiadał własnego konta e-mail

Obecne urządzenia mobilne posiadają aż 600 rozdzielczości ekranu. W roku 2012 było ich tylko 320

Rocznie ofiarą cyberprzestępstw pada 7 milionów Polaków - to 3 razy więcej niż zapada na grypę

Średnia prędkość Internetu to 2,3 Mbps co daje średni czas ładowania strony internetowej 6,7 sekund

24,3% z 10 tysięcy najpopularniejszych stron internetowych świata posiada integrację z Facebookiem

Jeżeli firma zatrudnia 100 pracowników, którzy odbierają dziennie 15 e-maili, to w ciągu jednego roku koszt spamu wynosi 46 500 zł

4 na 10 użytkowników sieci społecznościowych pada ofiarą cyberprzestępców

Tworzenie strony w oparciu o system CMS sprawia, że administracja taka stroną jest porównywalna do obsługi programu MS Word

W pierwszym kwartale 2013 roku Google Analytics rozpoznał aż 435 różnych modeli urządzeń mobilnych

W 2014 roku w Internecie pojawiło się 54 mln stron internetowych w tym 36 naszego autorstwa

67% osób posiadających smartfona robi zakupy online

Ponad 50% sklepów internetowych w Polsce prowadzona jest przez jedną lub dwie osoby

58% stron internetowych używa narzędzia Google Analytics do sprawdzania statystyk swojej witryny

Internauci chętniej robią zakupy w sklepach internetowych jeśli wysyłka jest całkowicie darmowa

85% osób uważa, że strony responsywne są równie ważne co strony desktopowe

W zeszłym roku ofiarą internetowych oszustw i ataków padło 45% internautów

81% osób posiadających smartfona przegląda na nim strony

Najczęstszą pozycją logo na stronie internetowej jest lewy górny róg. To właśnie tam najczęściej szukają go odwiedzający

W 2015 całkowita wartość rynku internetowego w Polsce osiągnie próg 77 mld zł, to aż 4,1% PKB

Na świecie jest ponad 2,2 mld użytkowników poczty e-mail, a w ciągu każdego dnia jest wysyłane 144 mld wiadomości e-mail

Tylko 14% stron internetowych widocznych w sieci używa technologii HTML5

Reklama w Adwords

Kampanie reklamowe przy wykorzystaniu Google AdWords dają bardzo wiele możliwości, począwszy od wyświetleń linków sponsorowanych w wyszukiwarce, wyświetlanie reklam graficznych na stronach powiązanych tematycznie, czy nawet do działań remarketingowych. Cechą charakterystyczną kampanii AdWords jest płatność wyłącznie za kliknięcia, którego cena jest obliczana przez system aukcyjny, a czynnikami wpływającymi na koszt kliknięcia jest konkurencyjność słowa kluczowego. Reklamy w Google AdWords docierają świadomych użytkowników poszukujących produktów lub usług z obszaru ich zainteresowania, tym samym korzystniej wpływając na decyzję o zakupie.

Linki sponsorowane

Kampanie AdWords wyróżnia możliwość targetowania reklam przy pomocy kierowania kontekstowego (na podstawie wykorzystywanych fraz lub przeglądanych stron) oraz kierowania na grupę docelową (analizując zainteresowania, demografię oraz w ramach remarketingu). Podsumowując, czynniki którymi możemy się kierować to:

  • odwiedzane strony
  • demografia
  • język
  • pora dnia
  • lokalizacja
  • zainteresowania

Uruchomienie kampanii poprzedzone jest analizą konkurencji, stworzeniem listy słów kluczowych, założeniem oraz konfiguracją konta Google oraz przygotowaniem tekstów i grafik reklamowych. Nad przebiegiem kampanii czuwa certyfikowany opiekun, który codziennie monitoruje oraz optymalizuje kampanię. Niezależnie od kampanii linków sponsorowanych, oferujemy również kampanie reklam displayowych.

Kampania Google AdWords

To idealne uzupełnienie pozycjonowania strony. Sprawdź dlaczego!

Remarketing

Remarketing jest to sposób na dotarcie do użytkowników, którzy odwiedzili naszą stronę internetową lecz nie wykonali określonego przez nas celu (zakupu w sklepie internetowym, założenia konta na portalu itp.). Wykorzystanie remarketingu polega wyświetleniu spersonalizowanych reklam tym użytkownikom, nawołując ich do ponownego odwiedzenia naszej strony internetowej oraz zachęcając do skorzystania z naszych usług, np. poprzez przyznanie indywidualnej korzyści. Jest to zdecydowanie najskuteczniejsza forma reklamowania w Google AdWords, która umożliwia znaczny wzrost efektywności reklamy w Internecie.

Potencjalny klient

Odwiedza stronę internetową

Rozpoczyna się "śledzenie"

Użytkownik nie dokonuje transakcji i opuszcza stronę

Spersonalizowane reklamy AdWords

Powrót użytkownika i dokonanie zakupu

Oczywiście, samo wyświetlenie reklam nie jest wystarczającym czynnikiem do zachęcenia potencjalnego klienta do dokonania zakupów - koniecznie jest stworzenie odpowiedniej formy komunikatu, dotarcie do odpowiedniego segmentu odbiorców, zachęcenie do ponownego rozpatrzenia naszej oferty czy wybór prawidłowego miejsca na wyświetlenie reklamy.

Cennik AdWords

Poniżej prezentujemy cennik usług związany z prowadzeniem kampanii reklamowych na platformie Google AdWords. Prowizja Footstep.pl za przygotowanie, optymalizację oraz raportowanie kampanii uzależniona jest od budżetu przeznaczonego na reklamę. Dodatkowo, klientom zainteresowanym samodzielnym zarządzaniem kampanią AdWords oferujemy możliwość jednorazowego stworzenia w pełni zoptymalizowanej kampanii AdWords. Usługa kierowana jest głównie do przedsiębiorstw, które planują duże inwestycje w reklamy kontekstowe, posiadają w zespole pracowników potrafiących samodzielnie analizować skuteczność oraz zachodzące zmiany i potrzebują jedynie dobrze zaprojektowanej kampanii reklamowej. Aby uzyskać szczegóły oferty, zapraszamy do kontaktu.

Budżet przeznaczony na kampanię: Prowizja Footstep.pl: *
do 1000 zł 20% **
1001 - 2000 zł 18%
2001 - 4000 zł 16%
4001 - 6000 zł 14%
6001 - 9999 zł 12%
powyżej 10000 zł 10% ***

* aktywacja konta nowego klienta: 100 zł
** nie mniej niż 100 zł
*** do negocjacji

Koszt przygotowania zestawu 8 reklam graficznych w przypadku kampanii displayowej: 500 zł

Wszelkie kwoty wyrażone są w wartościach netto i są opodatkowane podatkiem VAT w wysokości 23%