Na świecie istnieje 634 mln stron internetowych (stan na grudzień 2012)

Kobiety znacznie lepiej radzą sobie w prowadzeniu sklepu internetowego niż mężczyźni

94% użytkowników smartfonów korzysta z lokalnych rekomendacji Google

W ciągu 60 sekund na świecie rejestrowanych jest 80 nowych domen

Najefektywniejszym dniem do realizacji kampanii e-mail marketingowej jest czwartek

Przeciętny człowiek wpatruje się w swój telefon średnio 34 razy dziennie

Najskuteczniejszą formą promocji sklepu internetowego oraz strony internetowej jest pozycjonowanie

Facebook ma każdego miesiąca 1 mld aktywnych użytkowników

80% stron internetowych posiada tło w jasnej tonacji kolorów

Prawie co drugi sklep internetowy prowadzony jest przez kobietę. Panie świetnie sobie radzą w tej dziedzinie.

W ciągu 60 sekund na świecie wysyłanych jest ponad 200 wiadomości email

43% osób posiadających smartfona planuje za jego pomocą podróże

48% osób uważa, że jeżeli strona nie wyświetla się dobrze na urządzeniach mobilnych to firmie nie zależy na klientach

W ciągu 60 sekund na świecie wyszukiwarka Google odnotowuje 2 miliony zapytań

Częste aktualizowanie strony internetowej ma bardzo korzystny wpływ na pozycjonowanie

17.4% wszystkich odwiedzin na stronach pochodzi z urządzeń mobilnych

Kwota jaką średnio wydaje użytkownik Internetu na zakupy w sklepach internetowych wynosi 250 zł

Najchętniej kupowane w sklepach internetowych są gry, sprzęt elektroniczny, filmy i muzyka, książki oraz odzież i obuwie

W robieniu zakupów w sklepach internetowych nieznacznie przeważają mężczyźni (54%)

Roczny koszt zwalczania cyberprzestępczości to 110 mld dolarów

Najpopularniejszą forma płatności w sklepach internetowych jest przelew bankowy, najmniej popularna jest płatność kartą płatniczą

Najczęściej wybieraną godziną do realizacji kampanii e-mail marketingowej jest godzina 8:00

Produkty trudno dostępne w sklepach internetowych to: leki, meble, bielizna, a w szczególności artykuły spożywcze

Do roku 2112, na Facebooku będzie ponad 750 milionów kont zmarłych ludzi

66% użytkowników tabletów i smartfonów uważa, że długi czas ładowania strony jest frustrujący

W Internecie również panuje moda. Dostosowanie wyglądu strony www do panujących trendów korzystnie wpływa na odwiedzających

Ponad 70% zapytań wpisywanych w wyszukiwarkach po godzinie 18:00 ma zabarwienie erotyczne

Dzięki zakupom przez Internet kupując kosmetyki zaoszczędzisz aż 18%. To najbardziej opłacalny produkt w Internecie.

Najczęstszym językiem programowania przy tworzeniu stron internetowych jest język PHP

70% internautów preferuje poznanie firm przez artykuł, a nie za pośrednictwem reklamy. Z tego wynika, że internauci nie ufają reklamom

Łączna wartość wszystkich sklepów internetowych w Polsce wynosi 5,33 mld zł

Sanepid może skontrolować sklep internetowy jeśli ten w swojej ofercie posiada artykuły spożywcze

Przeciętny użytkownik smartfona opuści stronę internetową, jeżeli ta będzie ładować się ponad 5 sekund

Najczęstszym system operacyjnym w Smartfonach Polaków jest Android (59%) a jako drugi iOS (38%)

W 2012 roku do wyszukiwarki Google wysłano 1.2 bln zapytań. Zakładając, że jest 6 mld ludzi na Ziemi każdy korzystał z niej 200 razy

2.1 mld ludzi na świecie korzysta z mobilnego Internetu

68,8% wszystkich wysyłanych wiadomości e-mail to spam

87% stron internetowych posiada własną wyszukiwarkę. Ułatwia to życie użytkownikom gdyż nie muszą przeszukiwać całej strony

Blisko 95% ludzi w Polsce korzysta z wyszukiwarki Google. Na drugim miejscu jest Bing z wynikiem 1.73%

W ciągu 60 sekund na świecie powstaje 571 nowych stron internetowych

Najpopularniejszą przeglądarką w Polsce jest Mozilla Firefox (41%), jako druga jest Google Chrome (29%) a trzeci jest Internet Explorer (16%)

55% transakcji przeprowadzanych w Internecie zaczyna się od wpisania frazy w wyszukiwarkę

69% użytkowników tabletów dokonuje za ich pomocą zakupów online przynajmniej raz w miesiącu

46% osób posiadających smartfona korzysta z bankowości mobilnej

Pewien człowiek nie został zatrudniony jako osoba sprzątająca ponieważ nie posiadał własnego konta e-mail

Obecne urządzenia mobilne posiadają aż 600 rozdzielczości ekranu. W roku 2012 było ich tylko 320

Rocznie ofiarą cyberprzestępstw pada 7 milionów Polaków - to 3 razy więcej niż zapada na grypę

Średnia prędkość Internetu to 2,3 Mbps co daje średni czas ładowania strony internetowej 6,7 sekund

24,3% z 10 tysięcy najpopularniejszych stron internetowych świata posiada integrację z Facebookiem

Jeżeli firma zatrudnia 100 pracowników, którzy odbierają dziennie 15 e-maili, to w ciągu jednego roku koszt spamu wynosi 46 500 zł

4 na 10 użytkowników sieci społecznościowych pada ofiarą cyberprzestępców

Tworzenie strony w oparciu o system CMS sprawia, że administracja taka stroną jest porównywalna do obsługi programu MS Word

W pierwszym kwartale 2013 roku Google Analytics rozpoznał aż 435 różnych modeli urządzeń mobilnych

W 2014 roku w Internecie pojawiło się 54 mln stron internetowych w tym 36 naszego autorstwa

67% osób posiadających smartfona robi zakupy online

Ponad 50% sklepów internetowych w Polsce prowadzona jest przez jedną lub dwie osoby

58% stron internetowych używa narzędzia Google Analytics do sprawdzania statystyk swojej witryny

Internauci chętniej robią zakupy w sklepach internetowych jeśli wysyłka jest całkowicie darmowa

85% osób uważa, że strony responsywne są równie ważne co strony desktopowe

W zeszłym roku ofiarą internetowych oszustw i ataków padło 45% internautów

81% osób posiadających smartfona przegląda na nim strony

Najczęstszą pozycją logo na stronie internetowej jest lewy górny róg. To właśnie tam najczęściej szukają go odwiedzający

W 2015 całkowita wartość rynku internetowego w Polsce osiągnie próg 77 mld zł, to aż 4,1% PKB

Na świecie jest ponad 2,2 mld użytkowników poczty e-mail, a w ciągu każdego dnia jest wysyłane 144 mld wiadomości e-mail

Tylko 14% stron internetowych widocznych w sieci używa technologii HTML5

Pozycjonowanie
stron internetowych

W porównaniu z innymi formami promocji, pozycjonowanie stron jest najskuteczniejszą formą reklamy w Internecie, a sam proces monitorowania efektów dzięki opracowanym autorskim narzędziom jest łatwy również dla klienta.

W skrócie - pozycjonowanie stron internetowych polega na osiągnięciu przez stronę klienta jak najwyższych pozycji w organicznych wynikach wyszukiwania na interesujące (pod względem komercyjnym i wizerunkowym) słowa kluczowe. Pozycjonowanie strony to ciągła optymalizacja strony, analiza jawnych i niejawnych działań konkurencji oraz śledzenie zmian w algorytmie wyszukiwarki Google. Głównym powodem, dla którego pozycjonowanie strony internetowej jest tak pożądane jest neutralny odbiór wyników wyszukiwania przez użytkowników wyszukiwarek. Innymi słowy - pozycjonowanie stron w oczach klientów nie jest traktowane jako reklama. Poniżej przedstawiamy, jak wygląda przebieg współpracy oraz jak kształtują się wyniki naszych działań.

Przy rozpoczęciu każdej współpracy w zakresie marketingu internetowego wykonujemy szereg analiz oraz szczegółowych rozmów z kontrahentami tak, aby określić ich potrzeby oraz cele kampanii reklamowej. Pozwala nam to w odpowiedni sposób ukierunkować nasze działania związane z pozycjonowaniem strony bądź przygotowanie reklam do wyszukiwarek.

Znając potrzeby klienta oraz aktualny stan obecności w wyszukiwarkach, przystępujemy do pracy nad analizą słów kluczowych, które mogą generować największe dochody. Analizujemy zarówno słowa sugerowane przez klienta, jak również badamy trendy wyszukiwań w Google. Z tak wyselekcjonowanej bazy słów wybieramy te najbardziej opłacalne oraz gwarantujące najlepsze zwroty z inwestycji, rozumiejąc tym samym zachowanie docelowych odbiorców.

Posiadając już niezbędną wiedzę dotyczącą potrzeb, możemy przystąpić do pracy nad polepszeniem rezultatów w pozyskiwaniu klientów z wyszukiwarek. Na sam początek pozycjonowana firma poddawana jest audytowi widoczności w sieci. W szczególności badana jest strona internetowa klienta pod kątem: technicznej poprawności wykonania (wliczając analizę kodu oraz skryptów), jakości przekazywanych informacji i treści (zarówno pod kątem poprawności semantycznej jak i skuteczności marketingowej), pod kątem optymalizacji pod pozycjonowanie (odpowiednia struktura dokumentu, aktualne pozycje, funkcjonalność interfejsu), a docelowo badany jest również profil linków prowadzących do strony klienta. Tak przygotowany audyt strony internetowej jest bazą wypadową do rozpoczęcia dalszych działań nad pozycjonowaną stroną.

Zgodnie z najnowszymi trendami oraz wytycznymi Google, a także na podstawie własnych analiz zachowań algorytmów Google na zmiany zachodzące na stronach, najważniejszym dla nas czynnikiem wpływającym na wyniki pozycjonowania przy dobrze zoptymalizowanych stronach internetowych jest treść dostępna na stronie. Przygotowujemy więc atrakcyjne teksty odpowiadające na pytania Internautów tak, aby sprostać ich wymaganiom.

W ramach długofalowej współpracy przy pozycjonowaniu strony, w szczególności przy bardziej wymagających projektach, cały proces promocji strony wspomagamy budową przemyślanego i bezpiecznego profilu linków prowadzących do strony. Posiadamy własne, rozbudowane oraz bezpieczne zaplecze o szerokim zakresie tematycznym. Dbając o dywersyfikację źródeł linków, pozyskujemy je również z ogólnodostępnych, popularnych i powiązanych tematycznie stron. Dzięki mocnemu profilowi linków, zabieg ten jest bezpieczny, a efekty stabilniejsze.

Na całym etapie współpracy nieprzerwanie analizujemy branżę klienta pod kątem obecności w wyszukiwarkach internetowych, na bieżąco analizując zmiany zachodzące w wynikach wyszukiwania. Podczas tego procesu badamy wyniki osiągane przez konkurencję (zarówno tą widoczną jak i potencjalną, o której klient nawet nie zdaje sobie sprawy), a także odkrywamy ich strategię promocji w wyszukiwarkach, co umożliwia podjęcie właściwych działań zaradczych. Analizując rynek oraz trendy w wyszukiwanych hasłach, bardzo często odnajdujemy te segmenty branży, w których wciąż jest miejsce na wprowadzenie i rozwój nowej firmy, skutkując tym samym poszerzeniem portfela usług naszego klienta i wzrostem atrakcyjności jego oferty, jak również przychodów.

Efekty naszych działań

Dla zobrazowania skuteczności pozycjonowania, prezentujemy nasze statystyki. Pozycjonowanie strony internetowej, a co za tym idzie wzrost pozycji w wymierny sposób przekłada się na wzrost liczby odwiedzin.

25

Liczba
klientów

213

Liczba fraz
pozycjonowanych

186

Liczba fraz
w TOP10

87%

Skuteczność
pozycjonowania

Statystyki
pozycjonowanej strony

Poniżej prezentujemy wykres przedstawiający przykładowe statystyki pozycjonowania strony oraz ich przełożenie na wzrost rentowności przedsiębiorstwa.

skuteczne pozycjonowanie

I kwartał

II kwartał

III kwartał

Legenda

efekty pozycjonowania
wzrost przychodów
koszty pozycjonowania

Dzięki pozycjonowaniu:

zwiększysz
liczbę osób odwiedzających stronę internetową
podniesiesz
rentowność swoich przedsięwzięć internetowych
uruchomisz
wiarygodny kanał sprzedaży i kontaktu z klientem
wzmocnisz
wizerunek swojej firmy oraz potencjał marki
dotrzesz
do idealnej grupy docelowej zainteresowanej ofertą
zoptymalizujesz
wydatki ponoszone na promocję i reklamę
Skontaktuj się

Jeżeli masz jakieś pytania dotyczące oferty lub jesteś zainteresowany pozycjonowaniem strony internetowej powinieneś skontaktować się z naszą firmą. Wykonamy darmową analizę branży oraz wycenę pozycjonowania.

Napisz do nas

Modele rozliczeń

Dostosowując się do potrzeb klienta oraz konkurencyjności branży strony, która jest pozycjonowana, w ofercie posiadamy cztery pakiety rozliczenia usługi pozycjonowania. Zapraszamy do zapoznania się z ich właściwościami.

Pakiet pewny

Pakiet dedykowany głównie małym firmom, chcącym zaistnieć w wyszukiwarkach na frazy lokalne. Cechą charakterystyczną pakietu pewnego jest płatność wyłącznie za osiągnięte pozycje - pozwala to zminimalizować ryzyko inwestycji w pozycjonowanie.

Nasze narzędzia codziennie analizują wyniki w wyszukiwarce na wybrane przez klienta słowa kluczowe, a na koniec miesiąca zgodnie z ustaleniami umowy następuje rozliczenie osiągniętych efektów. Umowa zawierana jest na okres 12 miesięcy. Widoczne są oszczędności na początkowym etapie inwestycji, a po osiągnięciu premiowanych pozycji (przeciętnie w okolicach trzeciego miesiąca) wydatki na pozycjonowanie są wyższe niż w pozostałych pakietach.

  • płatność wyłącznie za efekty
  • efekty widoczne po ok. 3 miesiącach
  • umowa na 12 miesięcy
  • dowolność słów kluczowych
  • możliwość dodawania nowych fraz
  • kompletny brak ryzyka

Pakiet ekonomiczny

Coraz popularniejszy model rozliczenia, w którym opłata za usługi pozycjonowania strony jest ryczałtowana. Pozwala to lepiej zaplanować budżet przeznaczony na reklamę, a dodatkowo zmniejszyć wydatki na pozycjonowanie o około 35% względem pakietu pewnego.

Ryczałtowana opłata jest niezmienna w okresie trwania umowy, która może być rozwiązana z zachowaniem 1-miesięcznego okresu wypowiedzenia. Wybierając pakiet ekonomiczny osiągnięcie efektów jest szybsze niż w przypadku pozostałych pakietów, a podczas trwania umowy istnieje możliwość dodawania nowych fraz. Oferta dedykowana jest głównie firmom, które są świadome korzyści płynących z pozycjonowania, którym zależy na budowaniu stabilnego wizerunku marki w Internecie.

  • stała miesięczna płatność
  • planowanie inwestycji
  • największe oszczędności
  • 1-miesięczny okres wypowiedzenia
  • najszybsze efekty
  • możliwość dodawania fraz

Pakiet hybrydowy

Dla klientów niezdecydowanych przygotowaliśmy specjalny pakiet hybrydowy, łączący najważniejsze cechy z pakietu ekonomicznego i pakietu pewnego - miesięczną opłatę ryczałtową oraz premie za osiągnięcie premiowanych pozycji w wyszukiwarkach.

W pakiecie hybrydowym, miesięczna opłata jest niższa niż w pakiecie pewnym, a koszt premiowanych pozycji niższy niż w pakiecie pewnym. Pakiet hybrydowy zapewnia lepszą kontrolę nad wydatkami, gwarantuje szybsze efekty niż w pakiecie pewnym oraz oszczędność względem niego na poziomie około 20%. Umowa zawierana jest na czas minimum sześciu miesięcy, a w trakcie trwania umowy istnieje możliwość dołożenia nowych fraz. Pakiet polecany na początek.

  • niższa płatność miesięczna
  • niższe płatności za efekty
  • połączenie pakietu pewnego i ekonomicznego
  • umowa na 6 miesięcy
  • możliwość zmiany słów kluczowych
  • idealny na sam początek

Pakiet organiczny

Dedykowany głównie sklepom internetowym oraz portalom nastawionym na duży ruch. Opłata za pozycjonowanie uzależniona jest od ilości wejść na stronę klienta z organicznych wyników wyszukiwania na podstawie raportów Google Analytics.

Pakiet organiczny jest zdecydowanie najszerszym pozycjonowaniem, często łączonym z metodą długiego ogona. W dalszym ciągu określane są najważniejsze słowa kluczowe i obszary działań, lecz zakres działań pozycjonowania nie zamyka się tylko do nich - na podstawie licznych analiz typowane są dodatkowe, bardziej konkretne zapytania, które mogą generować nawet do 80% całkowitego ruchu z wyszukiwarek. Pozycjonowanie w pakiecie organicznym jest najbezpieczniejszą metodą pozycjonowania, widoczna jest również wyraźna korelacja pomiędzy kosztami pozycjonowania a generowaniem ruchu na stronie, a co za tym idzie - zwiększonymi zyskami.

  • płatność zależna od liczby odwiedzających
  • umowa na 12 miesięcy
  • pozycjonowanie długiego ogona
  • najbardziej naturalne pozycjonowanie
  • idealny dla sklepów internetowych
  • odporność na zmiany algorytmu