Na świecie istnieje 634 mln stron internetowych (stan na grudzień 2012)

Kobiety znacznie lepiej radzą sobie w prowadzeniu sklepu internetowego niż mężczyźni

94% użytkowników smartfonów korzysta z lokalnych rekomendacji Google

W ciągu 60 sekund na świecie rejestrowanych jest 80 nowych domen

Najefektywniejszym dniem do realizacji kampanii e-mail marketingowej jest czwartek

Przeciętny człowiek wpatruje się w swój telefon średnio 34 razy dziennie

Najskuteczniejszą formą promocji sklepu internetowego oraz strony internetowej jest pozycjonowanie

Facebook ma każdego miesiąca 1 mld aktywnych użytkowników

80% stron internetowych posiada tło w jasnej tonacji kolorów

Prawie co drugi sklep internetowy prowadzony jest przez kobietę. Panie świetnie sobie radzą w tej dziedzinie.

W ciągu 60 sekund na świecie wysyłanych jest ponad 200 wiadomości email

43% osób posiadających smartfona planuje za jego pomocą podróże

48% osób uważa, że jeżeli strona nie wyświetla się dobrze na urządzeniach mobilnych to firmie nie zależy na klientach

W ciągu 60 sekund na świecie wyszukiwarka Google odnotowuje 2 miliony zapytań

Częste aktualizowanie strony internetowej ma bardzo korzystny wpływ na pozycjonowanie

17.4% wszystkich odwiedzin na stronach pochodzi z urządzeń mobilnych

Kwota jaką średnio wydaje użytkownik Internetu na zakupy w sklepach internetowych wynosi 250 zł

Najchętniej kupowane w sklepach internetowych są gry, sprzęt elektroniczny, filmy i muzyka, książki oraz odzież i obuwie

W robieniu zakupów w sklepach internetowych nieznacznie przeważają mężczyźni (54%)

Roczny koszt zwalczania cyberprzestępczości to 110 mld dolarów

Najpopularniejszą forma płatności w sklepach internetowych jest przelew bankowy, najmniej popularna jest płatność kartą płatniczą

Najczęściej wybieraną godziną do realizacji kampanii e-mail marketingowej jest godzina 8:00

Produkty trudno dostępne w sklepach internetowych to: leki, meble, bielizna, a w szczególności artykuły spożywcze

Do roku 2112, na Facebooku będzie ponad 750 milionów kont zmarłych ludzi

66% użytkowników tabletów i smartfonów uważa, że długi czas ładowania strony jest frustrujący

W Internecie również panuje moda. Dostosowanie wyglądu strony www do panujących trendów korzystnie wpływa na odwiedzających

Ponad 70% zapytań wpisywanych w wyszukiwarkach po godzinie 18:00 ma zabarwienie erotyczne

Dzięki zakupom przez Internet kupując kosmetyki zaoszczędzisz aż 18%. To najbardziej opłacalny produkt w Internecie.

Najczęstszym językiem programowania przy tworzeniu stron internetowych jest język PHP

70% internautów preferuje poznanie firm przez artykuł, a nie za pośrednictwem reklamy. Z tego wynika, że internauci nie ufają reklamom

Łączna wartość wszystkich sklepów internetowych w Polsce wynosi 5,33 mld zł

Sanepid może skontrolować sklep internetowy jeśli ten w swojej ofercie posiada artykuły spożywcze

Przeciętny użytkownik smartfona opuści stronę internetową, jeżeli ta będzie ładować się ponad 5 sekund

Najczęstszym system operacyjnym w Smartfonach Polaków jest Android (59%) a jako drugi iOS (38%)

W 2012 roku do wyszukiwarki Google wysłano 1.2 bln zapytań. Zakładając, że jest 6 mld ludzi na Ziemi każdy korzystał z niej 200 razy

2.1 mld ludzi na świecie korzysta z mobilnego Internetu

68,8% wszystkich wysyłanych wiadomości e-mail to spam

87% stron internetowych posiada własną wyszukiwarkę. Ułatwia to życie użytkownikom gdyż nie muszą przeszukiwać całej strony

Blisko 95% ludzi w Polsce korzysta z wyszukiwarki Google. Na drugim miejscu jest Bing z wynikiem 1.73%

W ciągu 60 sekund na świecie powstaje 571 nowych stron internetowych

Najpopularniejszą przeglądarką w Polsce jest Mozilla Firefox (41%), jako druga jest Google Chrome (29%) a trzeci jest Internet Explorer (16%)

55% transakcji przeprowadzanych w Internecie zaczyna się od wpisania frazy w wyszukiwarkę

69% użytkowników tabletów dokonuje za ich pomocą zakupów online przynajmniej raz w miesiącu

46% osób posiadających smartfona korzysta z bankowości mobilnej

Pewien człowiek nie został zatrudniony jako osoba sprzątająca ponieważ nie posiadał własnego konta e-mail

Obecne urządzenia mobilne posiadają aż 600 rozdzielczości ekranu. W roku 2012 było ich tylko 320

Rocznie ofiarą cyberprzestępstw pada 7 milionów Polaków - to 3 razy więcej niż zapada na grypę

Średnia prędkość Internetu to 2,3 Mbps co daje średni czas ładowania strony internetowej 6,7 sekund

24,3% z 10 tysięcy najpopularniejszych stron internetowych świata posiada integrację z Facebookiem

Jeżeli firma zatrudnia 100 pracowników, którzy odbierają dziennie 15 e-maili, to w ciągu jednego roku koszt spamu wynosi 46 500 zł

4 na 10 użytkowników sieci społecznościowych pada ofiarą cyberprzestępców

Tworzenie strony w oparciu o system CMS sprawia, że administracja taka stroną jest porównywalna do obsługi programu MS Word

W pierwszym kwartale 2013 roku Google Analytics rozpoznał aż 435 różnych modeli urządzeń mobilnych

W 2014 roku w Internecie pojawiło się 54 mln stron internetowych w tym 36 naszego autorstwa

67% osób posiadających smartfona robi zakupy online

Ponad 50% sklepów internetowych w Polsce prowadzona jest przez jedną lub dwie osoby

58% stron internetowych używa narzędzia Google Analytics do sprawdzania statystyk swojej witryny

Internauci chętniej robią zakupy w sklepach internetowych jeśli wysyłka jest całkowicie darmowa

85% osób uważa, że strony responsywne są równie ważne co strony desktopowe

W zeszłym roku ofiarą internetowych oszustw i ataków padło 45% internautów

81% osób posiadających smartfona przegląda na nim strony

Najczęstszą pozycją logo na stronie internetowej jest lewy górny róg. To właśnie tam najczęściej szukają go odwiedzający

W 2015 całkowita wartość rynku internetowego w Polsce osiągnie próg 77 mld zł, to aż 4,1% PKB

Na świecie jest ponad 2,2 mld użytkowników poczty e-mail, a w ciągu każdego dnia jest wysyłane 144 mld wiadomości e-mail

Tylko 14% stron internetowych widocznych w sieci używa technologii HTML5

Sklepy internetowe

Polacy coraz większym zaufaniem obdarzają sklepy internetowe, co jednoznacznie odzwierciedla się we wskaźnikach opłacalności firm opartych o e-commerce. Liczne raporty i wskaźniki mówią jedno - sektor e-commerce w Polsce rozwija się coraz bardziej, wartość rynku rośnie z roku na rok, a ludzie coraz bardziej ufają sklepom internetowym. Te osoby, które nie dokonują zakupów w Internecie i tak przeglądają zawartość e-sklepów, badając ceny, czytając cechy produktu i porównując je ze sobą.

Zarządzanie
katalogiem

Dzięki intuicyjnemu panelowi administracyjnemu, zarządzanie katalogiem produktów jest banalnie proste. Równie łatwo można ustalić eksport/import produktów, ustawiać atrybuty produktów czy dodawać rabaty. Nasze oprogramowanie dostosowane jest do sprzedaży krzyżowej oraz łączenia produktów w grupy.

Promocja
sklepu internetowego

Studio interaktywne Footstep zajmuje się promocją sklepów internetowych, oferujemy szerokie pozycjonowanie sklepu oraz prowadzenie kampanii AdWords (w tym remarketing oraz Google Merchant Center). Oferujemy również pomoc w prowadzeniu sklepów internetowych - szczegóły niżej.

Narzędzia
zwiększające sprzedaż

Wspomniane wcześniej linkowanie krzyżowe, systemy listy życzeń, komentarze wraz z ocenami czy zaawansowany system filtrowania produktów to tylko nieliczne z implementowanych przez nas funkcjonalności, które pozytywnie wpływają na wzrost sprzedaży w e-sklepie.

Dlaczego warto
posiadać sklep internetowy?

Sklep internetowy to wygoda pracy, własne godziny pracy, niskie koszty utrzymania, nielimitowany rynek zbytu i wiele innych. Sklepy internetowe pozwalają na bardzo dokładną analizę klienta, badanie potencjalnych klientów, skuteczne działania marketingowe (remarketing, analiza porzuconych koszyków) czy oszczędne rozwiązania logistyczne. W naszych sklepach internetowych nie ma opłat abonamentowych, limitów produktów czy kategorii, a zastosowane technologie umożliwiają jego dalszą rozbudowę.

Funkcjonalności
sklepu internetowego

Wykorzystywane przez nas oprogramowanie sklepu internetowego daje bardzo wiele możliwości ich zarządzania oraz promocji. Do każdego sklepu dołączamy instrukcję obsługi oraz zestaw poradników opisujących najważniejsze zadania stojące przed każdym właścicielem sklepu internetowego. Wszystkie nasze sklepy internetowe domyślnie są zoptymalizowane pod organiczne pozycjonowanie w wyszukiwarkach, co ułatwia pracę nad pozyskiwaniem klientów.

Nieograniczona liczba
kategorii i podkategorii

Nasze oprogramowanie nie limituje ilości kategorii, podkategorii czy poziomów zagnieżdżeń - pozwala to stworzyć rozbudowane sklepy internetowe.

Nieograniczona
liczba produktów

Nie ograniczamy również ilości produktów, ich opisów ani ilości zdjęć. Dodatkowo, istnieje możliwość sprzedaży plików multimedialnych czy całych pakietów produktów.

Integracja
z systemami płatności

Umożliwiamy integrację z największymi operatorami płatności online - PayU, transferuj.pl, Przelewy24, DotPay czy nawet PayPal. Pełna dowolność!

Integracja
z porównywarkami cen

Nasze sklepy internetowe mogą być zintegrowane z porównywarkami cen, takimi jak Nokaut i Ceneo, generujemy również plik do Google Merchant Center!

Integracja
z systemami sprzedaży

Na specjalne życzenie klienta istnieje możliwość zintegrowania sklepu internetowego z systemami sprzedaży Subiekt GT, Comarch OPTIMA lub WAPRO WF-MAG.

Automatyczne
zamawianie kuriera

Możliwa jest implementacja systemu zamówień kurierskich (m.in. SendIT lub Apaczka), które umożliwiają automatyczne zamawianie kuriera.

Grupy klientów
z dedykowanymi cenami

Nasz sklep umożliwia utworzenie grup klientów (np. biznesowi, hurtowi), którzy będą otrzymywali specjalne rabaty na wybrane produkty.

Przyjazny
interfejs

Nasz panel administracyjny e-sklepu jest wyjątkowo prosty w obsłudze, a przyjazny i intuicyjny interfejs ułatwia zarządzanie sklepem.

Optymalizacja
pod pozycjonowanie

Wszystkie nasze sklepy są optymalizowane pod pozycjonowanie, wliczając w to zastosowanie opisów rozszerzonych dla wyszukiwarek.

Responsywny
widok

Już na etapie projektowania sklepu implementujemy responsywność, dbając tym samym o poprawne działanie na urządzeniach mobilnych.

Możliwość
wystawiania faktur

Możliwość automatycznego generowania faktur do każdego zakupu oraz wysyłanie ich mailem bezpośrednio - zarówno do klienta jak i księgowości.

Funkcjonalny
blog

Na potrzeby działań związanych z pozycjonowaniem sklepu, wdrożony może zostać blog, na którym będą publikowane branżowe artykuły.

Proces tworzenia e-sklepu

Tworzenie sklepu internetowego to proces bardzo rozbudowany, w którym aktywnie musi uczestniczyć klient. Kluczowa jest analiza branży oraz potencjalnych klientów - umożliwia to dobranie odpowiedniego wyglądu oraz co ważniejsze funkcjonalności oraz sposobów promocji sklepu internetowego. Nasze doświadczenie pozwala nam zaoferować indywidualne podejście do każdego zlecenia oraz pomoc na każdym etapie planowania e-sklepu, wliczając pisanie biznes planu.

Sprawdź jak działamy

Prowadzenie
sklepu internetowego

Posiadanie sklepu internetowego wiąże się z dużym nakładem pracy potrzebnym na jego bieżące funkcjonowanie, dlatego oferujemy również usługi pomocy w prowadzeniu sklepów, analizie konkurencji oraz zwiększaniu konwersji.

Outsourcing e-commerce

Oprócz tworzenia sklepów internetowych oraz kreowania ich wizerunku w Internecie, nasza firma oferuje również kompleksowe usługi prowadzenia sklepów internetowych. Prowadzenie sklepu internetowego wymaga dużych nakładów czasowych.

Przy szybko rozwijającym się biznesie nie jesteśmy w stanie samodzielnie prowadzić sklepu i dochodzimy do momentu, w którym potrzebna jest pomoc. Pada kluczowe pytanie - pracownik czy outsourcing? Pracownika trzeba przeszkolić z obsługi systemu sklepu, wdrożyć, opłacić ZUS... a i tak nie wiadomo, czy przygotuje opisy produktów, które dobrze wypozycjonują sklep. Prowadzenie sklepu internetowego jest zadaniem trudnym - Studio interaktywne Footstep specjalizuje się w działaniach e-commerce. Doświadczeni specjaliści w sposób szybki i rzetelny wykonają zadania codzienne, wpływające na ogólny kształt sklepu internetowego, gwarantując tym samym wysoką jakość wykonanych usług.

Wśród bogatej oferty usług prowadzenia sklepów, do najważniejszych należą:

  • dodawanie produktów do sklepu
  • dodawanie kategorii do sklepów
  • dodawanie producentów
  • przypisywanie produktów do kategorii i producentów
  • dbanie o realne stany magazynowe produktów
  • przygotowywanie unikalnych opisów produktów
  • dodawanie zdjęć katalogowych do produktów
  • łączenie produktów w powiązane grupy produktowe
  • optymalizowanie sprzedaży krzyżowej produktów
  • przygotowywanie promocji produktów
  • opracowywanie cech i atrybutów produktów